Eines digitals a Anna, ha finalitzat el taller “Eines digitals i màrqueting rural” impulsat per AFAMMER València, adreçat a dones que volen reforçar les seues competències digitals i donar un impuls professional als seus projectes al municipi. Al llarg de 9 hores de formació s’ha treballat l’ús de les xarxes socials i la creació de perfils professionals, l’aprofitament d’eines gratuïtes de disseny i promoció com Canva i newsletters, i diverses estratègies de comunicació i venda adaptades a l’entorn rural per guanyar visibilitat i clientela.
Este espai formatiu ha tingut com a objectiu capacitar les dones rurals perquè integren les eines digitals i el màrqueting com a palanca de creixement de les seues iniciatives emprenedores, enfortint la seua presència en línia i el seu impacte econòmic i social al territori. El taller forma part del Projecte COMO-PARTIM 2025, organitzat per AFAMMER València i finançat per la Vicepresidència Primera i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge.




